W Diablo 3 właśnie dobiega koniec sezonu
1, data zakończenia to 3 lutego. Wraz z sezonem pierwszym pojawiło się
wiele ciekawych rzeczy takich jak gemy ze specjalnymi właściwościami
(Legendarne klejnoty), nowe sety czy "Greater rifts". Nie zabrakło
również oczywiście list rankingowych. Gracze mogli rywalizować nie tylko
pod kontem zdobywania osiągnięć ale również wykonując wyzwania jakie
stawiały przed nimi głębokie szczeliny.
Szczelina Nefalemów |
Gemy (Legendarne klejnoty)
Pojawienie
się w Diablo 3 legendarnych klejnotów dodających specjalne afixy jest
czymś naprawdę świetnym. Klejnoty te znacznie zwiększyły różnorodność
buildów ale przede wszystkim umożliwiły odpuszczanie niektórych
statystyk na rzecz innych pasujących do naszego stylu gry. Większość
graczy wybierało gemy, które zadają dodatkowe obrażenia dzięki temu
mogliśmy odpuszczać przykładowo szybkość ataku na rzecz szybkości
poruszania się. Nie zabrakło również gemów dla ludzi, którzy biegali z
petami jak With Doktor czy Barbarzyńca z starożytnymi. Całość ułatwiła
znacznie rozgrywkę. Wielu graczy twierdzi wręcz, że rozgrywka stała się
za łatwa z czym w pewnym sensie się zgadzam. Uważam jednak, że chyba o to
chodziło nic nie sprawia takiej radości jak młucenie ogromnych ilości
potworów na najwyszych poziomach trudnośći i mieć poczucie, że w końcu
mamy świetną postać.
Nowe Sety
Legacy of Raekor |
Każda
klasa postaci w Diablo 3 dostała nowy set wraz z sezonem 1. Sety te
były naprawdę przesadzone przykładem tu może być set barbarzyńcy - The
Legacy of Raekor. Po skompletowaniu tego setu nasze obrażenia wzrastały
drastycznie. 3000% obrażeń dla każdego przeciwnika trafionego szarżą, ba
szarża dostawała wszystkie runy co umożliwiało nam praktycznie używać
jej bez cooldown-a. Eliminacja przeciwników została skrócona do 2 sekund
na niższych poziomach Udręki (Torment). Ostatecznie wszystko
sprowadzało się do odpowiedniego balansu między obrażeniami a przeżyciem
jeżeli chodzi o wyzwania w głębokich szczelinach. Dodając do tego
wszystkiego odpowiednie klejnoty wspinanie się po rangach i szczeblach
rankingowych było jedynie kwestią czasu a nie umiejętności. Od rangi 50
dopiero robiło się ciekawie.
Głębokie szczeliny (Greater rifts)
Głębokie szczeliny |
Sezon
pierwszy dodał głębokie szczeliny, które miały być największym
wyzwaniem i to tu gracze mieli walczyć o miejsca w rankingach. Wszystko
sprowadzało się wiec do zgromadzenia przyjaciół w drużynie i
eliminowaniu kolejnych fal przeciwników. Każda fala podnosiła statystyki
przeciwników - ich życie i obrażenia.
Nie
zabrakło rankingów dla pojedynczego gracza. Solówki okazały się
najłatwiejsze i przyciągnęły największą liczbę graczy chcących
rywalizować uznając właśnie ten ranking za najważniejszy. Rozmawiając z
graczami wszyscy twierdzili, że to właśnie grając samemu można pokazać
jak dobra jest nasza postać i jak daleko możemy nią zajść w rankingach.
Wynika to chyba z przekonania, że ktoś mógłby wspinać się dzięki kolegom
z drużyny, samemu za wiele nie robiąc. W końcu liczy się miejsce w
tabelce wyświetlane na stronie Blizzarda.
Sezon 2
Blizzard
już zapowiedział że będzie drugi sezon po krótkiej przerwie od
zakończenia pierwszego. Znając firmę z pewnością poświęcą ona sporo
czasu na analizę danych zgromadzonych z pierwszego sezonu tak aby
poprawić ewentualne błędy i niedociągnięcia.
Etykiety: Diablo 3, Sezon 1, Głębokie szczeliny, Ranking, Nowe sety, Legendarne klejnoty,
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostawiajcie swoje uwagi, przemyślenia z chęcią się z nimi zapoznam.
Umieszczajcie również swoje pomysły, czego chcielibyście się dowiedzieć lub co byście chcieli przeczytać o jakiejś grze