W Diablo 3 właśnie dobiega koniec sezonu 1, data zakończenia to 3 lutego. Wraz z sezonem pierwszym pojawiło się wiele ciekawych rzeczy takich jak gemy ze specjalnymi właściwościami (Legendarne klejnoty), nowe sety czy "Greater rifts". Nie zabrakło również oczywiście list rankingowych. Gracze mogli rywalizować nie tylko pod kontem zdobywania osiągnięć ale również wykonując wyzwania jakie stawiały przed nimi głębokie szczeliny.
Szczelina Nefalemów - Diablo 3 |
Gemy (Legendarne klejnoty)
Pojawienie się w Diablo 3 legendarnych klejnotów dodających specjalne afixy jest czymś naprawdę świetnym. Klejnoty te znacznie zwiększyły różnorodność buildów ale przede wszystkim umożliwiły odpuszczanie niektórych statystyk na rzecz innych pasujących do naszego stylu gry. Większość graczy wybierało gemy, które zadają dodatkowe obrażenia dzięki temu mogliśmy odpuszczać przykładowo szybkość ataku na rzecz szybkości poruszania się. Nie zabrakło również gemów dla ludzi, którzy biegali z petami jak With Doktor czy Barbarzyńca z starożytnymi. Całość ułatwiła znacznie rozgrywkę. Wielu graczy twierdzi wręcz, że rozgrywka stała się za łatwa z czym w pewnym sensie się zgadzam. Uważam jednak, że chyba o to chodziło nic nie sprawia takiej radości jak młucenie ogromnych ilości potworów na najwyszych poziomach trudnośći i mieć poczucie, że w końcu mamy świetną postać.
Nowe Sety
Set - Legacy of Raekor |
Każda klasa postaci w Diablo 3 dostała nowy set wraz z sezonem 1. Sety te były naprawdę przesadzone przykładem tu może być set barbarzyńcy - The Legacy of Raekor. Po skompletowaniu tego setu nasze obrażenia wzrastały drastycznie. 3000% obrażeń dla każdego przeciwnika trafionego szarżą, ba szarża dostawała wszystkie runy co umożliwiało nam praktycznie używać jej bez cooldown-a. Eliminacja przeciwników została skrócona do 2 sekund na niższych poziomach Udręki (Torment). Ostatecznie wszystko sprowadzało się do odpowiedniego balansu między obrażeniami a przeżyciem jeżeli chodzi o wyzwania w głębokich szczelinach. Dodając do tego wszystkiego odpowiednie klejnoty wspinanie się po rangach i szczeblach rankingowych było jedynie kwestią czasu a nie umiejętności. Od rangi 50 dopiero robiło się ciekawie.
Głębokie szczeliny (Greater rifts)
Głębokie szczeliny - Diablo 3 |
Sezon pierwszy dodał głębokie szczeliny, które miały być największym wyzwaniem i to tu gracze mieli walczyć o miejsca w rankingach. Wszystko sprowadzało się wiec do zgromadzenia przyjaciół w drużynie i eliminowaniu kolejnych fal przeciwników. Każda fala podnosiła statystyki przeciwników - ich życie i obrażenia.
Nie zabrakło rankingów dla pojedynczego gracza. Solówki okazały się najłatwiejsze i przyciągnęły największą liczbę graczy chcących rywalizować uznając właśnie ten ranking za najważniejszy. Rozmawiając z graczami wszyscy twierdzili, że to właśnie grając samemu można pokazać jak dobra jest nasza postać i jak daleko możemy nią zajść w rankingach. Wynika to chyba z przekonania, że ktoś mógłby wspinać się dzięki kolegom z drużyny, samemu za wiele nie robiąc. W końcu liczy się miejsce w tabelce wyświetlane na stronie Blizzarda.
Sezon 2
Blizzard już zapowiedział, że będzie drugi sezon po krótkiej przerwie od zakończenia pierwszego. Znając firmę z pewnością poświęcą ona sporo czasu na analizę danych zgromadzonych z pierwszego sezonu tak aby poprawić ewentualne błędy i niedociągnięcia.
W nowym sezonie znów zobaczymy nowe sety, itemy legendarne no i oczywiście nowe rankingi. Dla entuzjastów wykonywania osiągnięć nie zabraknie nowych wyzwań (Achievements). Nagrodami końcowymi mają być nowe akcenty na banery. Zawsze czymś można się pochwalić ;).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostawiajcie swoje uwagi, przemyślenia z chęcią się z nimi zapoznam.
Umieszczajcie również swoje pomysły, czego chcielibyście się dowiedzieć lub co byście chcieli przeczytać o jakiejś grze